Pogoji poslovanja
Uporabniki spletne strani cartect.si sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Spletna prodajalna si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani cartect.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče in so stalno dostopne na spletni strani pod rubriko ”Pogoji poslovanja”.
Spletna prodajalna oz. ponudnik se zavezuje, da pri opravljanju svoje dejavnosti spoštuje materialne predpise Republike Slovenije, med drugim tudi:
- Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
- Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
- Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC).
1. PODATKI O PODJETJU
Naziv podjetja: ITM Matic Jan s.p.
Sedež: Partizanska cesta 31, 4260 Bled
Odgovorna oseba (uvoznik): ITM Matic Jan s.p., Partizanska cesta 31, 4260 Bled
IBAN: SI56 6100 0002 9063 584 (DH d.d.)
ID za DDV: SI82902496 (podjetje ni zavezanec za plačilo DDV).
Matična številka: 9648011000.
E-pošta: info@cartect.si
S spletno trgovino cartect.si upravlja podjetje ITM Matic Jan s.p..
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja, saj le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v splošne pogoje privolili brez omejitev.
2. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.
Za stranko veljajo splošni pogoji poslovanja s katerimi je bila predhodno sezanjena in se je z njimi strinjala ozoroma jih je sprejela.
Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani Pogoji poslovanja in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev.
Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev, je dolžna v 2 dneh po prejemu obvestila o spremembi podati podjetju pisno izjavo o nestrinjanju. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembo v celoti soglaša.
V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima podjetje pravico, da odstopi od pogodbe.
V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem podjetja, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.
Podjetje in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe.
3. OPREDELITEV POJMOV
E-trgovanje je tista vrsta trgovanja (prodajanja in nakupovanja) na daljavo, kjer za namen sklenitve prodajne pogodbe prodajalec in kupec kot sredstvo za komunikacijo na daljavo uporabljata z internetom povezan računalnik. Potrošniku je omogočeno, da nakupuje blago po svetu, ne da bi se premaknil iz svojega doma.
Uporabnik je oseba (ali podjetje), ki uporablja sistem spletne prodajalne, tj. kupec oz. potrošnik v naši trgovini.
Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga podjetje ponudi stranki.
Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med podjetjem in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga podjetje pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
Predmet pogodbe je lahko blago, ki so lahko vsi izdelki iz prodajnega kataloga podjetja.
4. POSTOPEK NAKUPA
Poiščite izdelek, ki ga želite kupiti ter določite količino in morebitne atribute (ustrezno barvo, velikost, ipd.). Ko dodate vse izdelke, ki jih želite kupiti v košarico lahko s klikom na gumb “Moja košarica” preverite vse izdelke, ki ste jih predhodno dodali v košarico in jih po potrebi spremenite, odstranite, zamenjate. Na tem mestu lahko v ustrezno polje vnesete tudi kupon za popust. Kupon za popust lahko vneste tudi v naslednjem koraku (zaključek nakupa).
Nato kliknite gumb »zaključek nakupa« . Vpišite svoje podatke za dostavo, izberite način plačila (Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek ali storitev iz nakupovalne košarice, lahko s klikom na ikono košarice (zgornji desni kot na začetni spletni strani) dostopi do dodanih izdelkov oziroma storitev ter s klikom na gumb “odstrani izdelek” odstrani izbrani izdelek oziroma storitev. Če želi uporabnik dodati nove izdelke ali storitve v košarico, to stori s klikom na gumb “vrnitev v trgovino” in ponovitvijo postopka iz prehodnega člena), ponovno preverite svoje naročilo in potrdite naročilo.
Pred oddajo naročila lahko uporabnik preveri in po potrebi popravi vse izbrane izdelke, ter njihovo količino, ki mu jih sistem izpiše. Prav tako lahko popravi/spremeni vse podatke o plačniku in dostavi.
Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.
Podjetje bo shranilo pogodbo oziroma sporazum sklenjen med podjetjem in stranko in kadarkoli omogočilo dostop do sklenjene pogodbe potrošniku. Potrošnik prejme pogodbo ob zaključku naročila tudi na svoj e-naslov, ki ga vnese pri postopku nakupa.
5. CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in so brez DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse sklenjene pogodbe so shranjene na sedežu podjetja. Kupec lahko kadarkoli dostopa do kopije pogodbe in ostalih dokumentov tako, da pošlje mail na naš naslov – info@cartect.si.
6. NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Plačilo se opravi kurirju, ko dostavi paket. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklical, da se dogovorita za prevzem, če vas ne bo doma, pa vam bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem paketomatu vas čaka paket (prevzamete ga lahko z osebnim dokumentom in s številko paketa). Pred dostavo pa boste prejeli tudi mail s predvidenim časom dostave.
Kurirju lahko plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico.
– Po predračunu (z nakazilom na TRR). V kolikor se odločite za plačilo po predračunu (na TRR) vam bomo blago poslali, ko boste poravnali račun, ki ga boste prejeli po elektronski pošti.
– Plačilo s kreditno kartico preko varnega sistema Stripe.
7. POŠTNINA IN DOSTAVA
Pakete dostavlja Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50€, v nasprotnem primeru je poštnina brezplačna. Strošek dostave je 3,40€ in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila.
Produkte, ki so na zalogi vam bomo dostavili v treh do petih delovnih dneh od naročila. Produkte, ki jih ni na zalogi vam bomo dostavili v roku 15 do 20 delovnih dni. V tem primeru boste o daljšem dobavnem roku obveščeni po elektronski pošti. V kolikor produkta več ne bo v asortimanu, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
8. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, skaterim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
9. POGOJI, ROK IN POSTOPEK ZA UVELJAVANJE PRAVICE DO ODSTOPA POGODBE BREZ NAVEDBE RAZLOGA
V skladu z določbo 42.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj delovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo določitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iy sedmega odstavka 43.d člena ZVPot.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik , razen če je potrošnik izrecno zahtevaluporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik yaradi tega ne omsi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če mu podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena ZVPot, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.
Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži na obrazcu iz 5. odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ali preko spletne strani. Obrazec o odstopu najdete na strani Vračilo blaga.
10. VAROVANJE ZASEBNOSTI IN ZAŠČITA PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnik z registracijo in prijavo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji oziroma prijavi. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila – pošiljanje ponudb, računov, informativnega gradiva in podobno ter ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Za varovanej osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
11. PRAVICA POTROŠNIKA DO USTREZNE INFORMIRANOSTI
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo podjetje kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Podjetje si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si podjetje pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo podjetje nemudoma obvestilo stranko o tehničnih težavah ter posredovala navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani podjetja na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.
Podjetje si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani podjetje nemudoma obveščena.
Podjetje si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
13. PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja ITM Matic Jan s.p., ki s spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine objavljene v spletni trgovini so last podjetja ITM Matic Jan s.p. in jih ni dovoljeno reprducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
14. OBRAVNAVA PRITOŽB IN REŠEVANJE SPOROV
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med podjetjem in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež podjetja.
Skladno z zakonsko ureditvijo podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@cartect.si.
Podjetje bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.
15. OBVEŠČANJE IN E-NOVICE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
